fbpx

Boef Merchandise
Project

Boef Merchandise
Project

BOEF MERCHANDISE
PROJECT

BOEF

Met trots kunnen we zeggen dat wij in samenwerking met Boef de officiële merchandise lijn ontworpen en geproduceerd hebben. De merchandise lijn van Boef is een custom merchandise lijn die wij zelf geproduceerd hebben. Dit wil zeggen dat het niet gaat om standaard sweaters met een opdruk, de merchandise lijn van Boef bestaat uit custom made kleding, inclusief custom hang tags, custom opdruk, een gepersonaliseerde beleving en afgemeten fitting voor elk kledingstuk. 

BOEF

Met trots kunnen we zeggen dat wij in samenwerking met Boef de officiële merchandise lijn ontworpen en geproduceerd hebben. De merchandise lijn van Boef is een custom merchandise lijn die wij zelf geproduceerd hebben. Dit wil zeggen dat het niet gaat om standaard sweaters met een opdruk, de merchandise lijn van Boef bestaat uit custom made kleding, inclusief custom hang tags, custom opdruk, een gepersonaliseerde beleving en afgemeten fitting voor elk kledingstuk. 

PRODUCTIE

We hebben ook de productie van de merchandise voor rekening genomen. We beschikken over een eigen netwerk van fabrikanten waarmee wij de productielijn van een custom made merchandise lijn opzetten en uitwerken tot een fantastisch product. Wij hebben het gehele proces voor Boef beheert en uitgevoerd. Van ontwerp tot productie en van productie tot en met verkoop en verzending. Hierbij hoort natuurlijk ook een lancering met bijbehorende promotie!   

 

Het verhaal van Boef

Boef behoeft geen introductie. De rapper en vlogger is een vaste waarde in de Nederlandse rapscene sinds zijn Zonamo-sessie in 2015 en zijn debuut EP ‘Gewoon Boef’ in februari 2016. Het vervolg kon niet lang uitblijven. In maart 2017 dropte Boef zijn debuutalbum ‘Slaaptekort’. Met dat album verkocht hij platina, sleepte hij honderd miljoen streams binnen en werd hij wereldwijd de #28 meest gestreamde artiest in het weekend van de albumrelease. 

Met verschillende albums en singles verkocht hij platina en/of meervoudig platina. De music video van zijn track ‘Habiba’ werd met meer dan 59 miljoen views een van de best bekeken Nederlandse videoclips aller tijden. Begin 2020 verscheen de documentaire ‘Gewoon Boef’, waarin we een kijkje krijgen in het leven van Sofian en de rapper beter leren kennen. Boef zijn documentaire was binnen 24 uur de meest gestreamde Videoland-docu ooit.

In Juli 2020 dropte Boef zijn tweede studioalbum ‘Allemaal Een Droom’. Dit project bevatte features van Ronnie Flex, Ashafar, dopebwoy en internationale superster Tory Lanez. Hiermee vestigde Boef een nieuwe record, hij scoorde bijna 5 miljoen spotify streams, binnen 24 uur. Ook beland Boef op nummer 20 van de meest gestreamde artiesten wereldwijd!   

 

 

Vorige project

VOLGENDE PROJECT

EXPAND THE BRAND

Expanding Brands

 

 

OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00
Zaterdag en Zondag : Gesloten

 

NEEM CONTACT OP

T: +31 85 080 30 50
E: klanten@expandthebrand.nl

EXPAND THE BRAND

Expanding Brands

 

 

OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00
Zaterdag en Zondag : Gesloten

 

NEEM CONTACT OP

T: +31 85 080 30 50
E: klanten@expandthebrand.nl

EXPAND THE BRAND | Alle rechten voorbehouden 2020 ©️